Secretarial Services - සාංගමික ව්යවස්ථාවලිය වෙනස් කිරීම
OYSTON (PVT) LTD
Company Secretaries/Tax Consultants/Accountants
A company's rules can be changed or replaced. If the rules don't suit the company, it can face problems. So, it's important to have rules that are right for the company.
If you wish to change your company’s Articles of Association, we can assist you with the said process. In this connection, the amount of Rs. 4,152.42 has to be paid to the ROC. For information on our charges, please send us a text message or an email.
We can also support you with your Company Secretarial duties in the following areas:
1. Appointing new directors
2. Removing directors
3. Appointing Secretary
4. Removing Secretary
5. Share issues
6. Share Transfer
7. Filing annual Returns (Form 15)
8. Closing the Private Limited Liability Companies
In addition to the above services, the following professional services are provided at a reasonable price.
1. Acting as a qualified company secretary (Our charges – Rs. 1,000/- per month for newly incorporated companies)
2. Incorporation of Private limited liability companies
3. Audits and Assurance
4. Bookkeeping, Management Accounts and Preparation of Financial Statements
5. Payroll services including EPF & ETF
6. All the tax work
7. Data Entry & Data Processing
8. BOI approvals for new projects
9. Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
10. Preparation & Certification of cost statements for export of products
11. Tax Certificate for Visa purpose
12. Tax & Business advisory Services ( This will be provided free of charge for our clients)
About us
Company Name : OYSTON (PVT) LTD
Address : Level 35, West Tower, World Trade Center, Colombo - 01, Sri Lanka.
Year of Incorporation : In year 2019
Registered as Company Secretary : Since 2019
Advertising partner : Member of the ikman.lk since 2019
We are highly concerned about the quality of our services and we are always accessible to you and highly responsive in communication with the aim of offering cordial, friendly services.
We provide Island wide service with an affordable price for your all business needs and take the responsibility to provide you with a complete solution.
We provide most of the aforementioned services online. This allows us to deliver our services efficiently and affordably, ensuring a competitive pricing structure.
Please feel free to contact us for any queries you may have pertaining to the above.
Please login our website for more details http://www.oyston.lk.
Thanks for your concern regarding our advertisement.
ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
සමාගම් ලේකම්වරු/බදු උපදේශකවරු/ගණකාධිකාරිවරු
සමාගමක නීති වෙනස් කිරීමට හෝ ප්රතිස්ථාපනය කිරීමට හැකිය. නීති රීති සමාගමට නොගැලපේ නම්, එය ගැටළු වලට මුහුණ දිය හැකිය. එබැවින් සමාගමට ගැලපෙන නීති රීති තිබීම වැදගත්ය.
ඔබට ඔබේ සමාගමේ සාංගමික ව්යවස්ථාවලිය වෙනස් කිරීමට අවශ්ය නම්, එම ක්රියාවලිය සඳහා අපට ඔබට සහාය විය හැක. මේ සම්බන්ධයෙන් රු. 4,152.42 ROC වෙත ගෙවිය යුතුය. අපගේ ගාස්තු පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා, කරුණාකර අපට කෙටි පණිවිඩයක් හෝ විද්යුත් තැපෑලක් එවන්න.
පහත සඳහන් ක්ෂේත්රවල ඔබේ සමාගම් ලේකම් රාජකාරි සඳහා ද අපට ඔබට සහාය විය හැක:
1. නව අධ්යක්ෂවරුන් පත් කිරීම
2. අධ්යක්ෂවරුන් ඉවත් කිරීම
3. ලේකම් පත් කිරීම
4. ලේකම් ඉවත් කිරීම
5. නව කොටස් නිකුත් කිරීම
6. කොටස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුට පැවරීම
8. වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම (ආකෘතිය 15)
9. පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් වසා දැමීම
ඉහත සේවාවන්ට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන් සාධාරණ මිලකට සපයනු ලැබේ.
1. පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් සංස්ථාගත කිරීම
2. සුදුසුකම් ලත් සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස කටයුතු කිරීම (අපගේ ගාස්තු - අලුතින් සංස්ථාපිත සමාගම සඳහා මසකට රු. 1,000/-)
3. විගණන සහ සහතික
4. පොත් තැබීම, කළමනාකරණ ගිණුම් සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
5. EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් ගෙවීම් සේවා
6. සියලුම බදු වැඩ
7. දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
8. නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
9. බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
10. නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශන සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
11. වීසා අරමුණ සඳහා බදු සහතිකය
12. බදු සහ ව්යාපාර උපදේශන සේවා (මෙය අපගේ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා නොමිලේ සපයනු ලැබේ)
අපි ගැන
සමාගමේ නම: ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ලිපිනය : 35 මට්ටම, බටහිර කුළුණ, ලෝක වෙළඳ මධ්යස්ථානය, කොළඹ - 01, ශ්රී ලංකාව.
සංස්ථාගත වර්ෂය: 2019 වර්ෂයේදී
සමාගම් ලේකම් ලෙස ලියාපදිංචි වී ඇත: 2019 සිට
ප්රචාරණ සහකරු : 2019 සිට ikman.lk හි සාමාජික
අපගේ සේවාවන්හි ගුණාත්මක භාවය පිළිබඳව අපි දැඩි සැලකිල්ලක් දක්වන අතර සුහදශීලී, මිත්රශිලී සේවාවන් පිරිනැමීමේ අරමුණින් ඔබට සැමවිටම අපිට ප්රවේශ විය හැකි අතර සන්නිවේදනයේ දී ඉහළ ප්රතිචාර දක්වන්නෙමු.
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
අපි ඉහත සඳහන් සේවාවන් බොහොමයක් මාර්ගගතව සපයන්නෙමු. තරඟකාරී මිලකරණ ව්යුහයක් සහතික කරමින් අපගේ සේවාවන් කාර්යක්ෂමව සහ දැරිය හැකි මිලකට ලබා දීමට එය අපට ඉඩ සලසයි.
ඉහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් ඔබට ඇති ඕනෑම විමසීමක් සඳහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.
වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන්න http://www.oyston.lk
අපගේ වෙළඳ දැන්වීම සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ සැලකිල්ලට ස්තූතියි.
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
ලේකම් සේවා - සාංගමික ව්යවස්ථාවලිය වෙනස් කිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்24 நாள்Secretarial Services - කොටස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුට පැවරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்23 நாள்Secretarial Services - නව අධ්යක්ෂවරුන් පත් කිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்12 நாள்Secretarial Services - සමාගම් ලේකම් ලෙස කටයුතු කිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்14 நாள்