ලේකම් සේවා - වාර්ෂික වාර්තාව ගොනුකිරීම
අපගේ සහාය ඇතිව වෙහෙසකින් තොරව වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම!
ඔබේ සමාගම සමාගම් රෙජිස්ට්රාර් (ROC) වෙත වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීමට නියමිතද?
අපගේ සේවාවන්: ඔබට ඔබේ සමාගමේ 15 පෝරමය ROC සමඟ ගොනු කිරීමට බාධාවකින් තොරව සහාය අවශ්ය නම්, තවදුරටත් බලන්න එපා. සම්පූර්ණ ක්රියාවලිය හරහා ඔබට මග පෙන්වීමට අපගේ කැපවූ කණ්ඩායම මෙහි සිටී.
සරල ක්රියාවලිය: අප අමතන්න, ඉතිරිය අපි බලාගන්නම්. ඔබට කරදරයකින් තොර අත්දැකීමක් සහතික කරමින්, ගොනු කිරීමේ ක්රියා පටිපාටියේ ඇති සංකීර්ණතා අපි තේරුම් ගනිමු.
දැරිය හැකි මිල ගණන්: අපගේ ගාස්තු පිළිබඳ වැඩි විස්තර සඳහා, විද්යුත් තැපෑල හරහා අප හා සම්බන්ධ වන්න. ඔබගේ වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම පහසු කරමු!
නියමිත වේලාවට සම්පූර්ණ කිරීම: ඔබේ වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ දින සිට වැඩ කරන දින තිහක් ඇතුළත ඔබේ වාර්ෂික ප්රතිලාභය සම්පූර්ණ කිරීම අපි සහතික කරමු.
එමෙන්ම සමාගමෙහි පහත වෙනස්කම් සඳහා අපට ඔබට සහාය විය හැක.
• නව අධ්යක්ෂවරුන් පත් කිරීම
• අධ්යක්ෂවරුන් ඉවත් කිරීම
• ලේකම් පත් කිරීම
• ලේකම් ඉවත් කිරීම
• නව කොටස් නිකුත් කිරීම
• කොටස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුට පැවරීම
• සමාගම් ව්යවස්ථාව සංශෝධනය කිරීම
• වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම (ආකෘතිය 15)
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් වසා දැමීම
ඉහත සේවාවන්ට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන්ද සපයනු ලැබේ.
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් සංස්ථාගත කිරීම
• සුදුසුකම් ලත් සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස කටයුතු කිරීම (අපගේ ගාස්තු - අලුතින් සංස්ථාපිත සමාගම සඳහා මසකට රු. 1,000/-)
• විගණන සහ සහතික
• පොත් තැබීම, කළමනාකරණ ගිණුම් සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
• EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් ගෙවීම් සේවා
• සියලුම බදු වැඩ
• දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
• නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
• බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
• නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශන සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
• වීසා අරමුණ සඳහා බදු සහතිකය
• බදු සහ ව්යාපාර උපදේශන සේවා (මෙය අපගේ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා නොමිලේ සපයනු ලැබේ)
අපි ගැන
සමාගමේ නම: ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ලිපිනය : ලෙවල් 35, බටහිර කුළුණ, ලෝක වෙළඳ මධ්යස්ථානය, කොළඹ - 01, ශ්රී ලංකාව.
සංස්ථාගත වර්ෂය: 2019 වර්ෂයේදී
සමාගම් ලේකම් ලෙස ලියාපදිංචි වී ඇත: 2019 සිට
අපගේ සේවාවන්හි ගුණාත්මක භාවය පිළිබඳව අපි දැඩි සැලකිල්ලක් දක්වන අතර සුහදශීලී, මිත්රශිලී සේවාවන් පිරිනැමීමේ අරමුණින් ඔබට සැමවිටම අපිට ප්රවේශ විය හැකි අතර සන්නිවේදනයේ දී ඉහළ ප්රතිචාර දක්වන්නෙමු.
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
අපි ඉහත සඳහන් සේවාවන් බොහොමයක් මාර්ගගතව සපයන්නෙමු. තරඟකාරී මිලකරණ ව්යුහයක් සහතික කරමින් අපගේ සේවාවන් කාර්යක්ෂමව සහ දැරිය හැකි මිලකට ලබා දීමට එය අපට ඉඩ සලසයි.
ඉහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් ඔබට ඇති ඕනෑම විමසීමක් සඳහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.
වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන්න http://www.oyston.lk
අපගේ වෙළඳ දැන්වීම සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ සැලකිල්ලට ස්තූතියි.
Effortless Annual Return Filing with Our Assistance!
Is your company due for its Annual Return filing with the Registrar of Companies (ROC)?
Our Services: If you're in need of seamless assistance to file your company's Form 15 with the ROC, look no further. Our dedicated team is here to guide you through the entire process.
Simple Process: Just contact us, and we'll take care of the rest. We understand the intricacies of the filing procedure, ensuring a hassle-free experience for you.
Affordable Pricing: For more details on our fees and personalized assistance, reach out to us via text or email. Let's make your annual return filing a breeze!
Timely Completion: We guarantee the completion of your annual return within thirty working days from the date of your Annual General Meeting.
We can also assist you with the following changes to the company.
• Appointing new directors
• Removing directors
• Appointing Secretary
• Removing Secretary
• Share issues
• Share Transfer
• Amending Articles of Association
• Filing annual Returns (Form 15)
• Closing the Private Limited Liability Companies
In addition to the above services, the following professional services are provided at a reasonable price.
• Acting as a qualified company secretary (Our charges – Rs. 1,000/- per month for newly incorporated companies)
• Incorporation of Private limited liability companies
• Audits and Assurance
• Bookkeeping, Management Accounts and Preparation of Financial Statements
• Payroll services including EPF & ETF
• All the tax work
• Data Entry & Data Processing
• BOI approvals for new projects
• Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
• Preparation & Certification of cost statements for export of products
• Tax Certificate for Visa purpose
• Tax & Business advisory Services ( This will be provided free of charge for our clients)
About us
Company Name : OYSTON (PVT) LTD
Address : Level 35, West Tower, World Trade Center, Colombo - 01, Sri Lanka.
Year of Incorporation : In year 2019
Registered as Company Secretary : Since 2019
We are highly concerned about the quality of our services and we are always accessible to you and highly responsive in communication with the aim of offering cordial, friendly services.
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
Secretarial Services - වාර්ෂික වාර්තාව ගොනුකිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்21 நாள்සමාගම් ලේකම් සේවා - පෝරමය 15 ගොනුකිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்59 நாள்සමාගම් ලේකම් සේවා - Form 15 ගොනුකිරීම
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்17 நாள்Secretarial Services - සමාගම් ලේකම් සේවා
அங்கத்துவம்கொழும்பு, இதர சேவைகள்36 நாள்