Company Secretarial Services - Appointing New Directors
OYSTON (PVT) LTD
If you wish to appoint a new company director, we can assist you with the said process. In this connection, the amount of Rs. 5,536.56 has to be paid to the ROC. The company must pass a resolution for appointing a new director. The company should file the resolution for the appointment of the director in Form 20 and Form 18 with the Registrar of Companies (ROC) within 20 working days of passing the resolution.
Before appointing a director, the following considerations must be taken into account:
• The person should not be under eighteen years of age.
• The qualifications for directors as outlined in the company's articles.
• The person should not be a government employee.
If you need any assistance for the aforementioned directors’ appointment, please call us.
For information on our charges, please send us a text message or an email.
We are also ready to assist your company for the following changes. (For a quotation, simply send us a text message or an email.)
• Removing directors
• Appointing Secretary
• Removing Secretary
• Share issues
• Share Transfer
• Amending Articles of Association
• Filing annual Returns (Form 15)
• Closing the Private Limited Liability Companies
In addition to the above services, the following professional services are provided at a reasonable price.
• Acting as a qualified company secretary (Our charges – Rs. 1,000/- per month for newly incorporated companies)
• Incorporation of Private limited liability companies
• Audits and Assurance
• Bookkeeping, Management Accounts and Preparation of Financial Statements
• Payroll services including EPF & ETF
• All the tax work
• Data Entry & Data Processing
• BOI approvals for new projects
• Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
• Preparation & Certification of cost statements for export of products
• Tax Certificate for Visa purpose
• Tax & Business advisory Services (This will be provided free of charge for our clients)
About us
• Company Name: OYSTON (PVT) LTD
• Address: Level 35, West Tower, World Trade Center, Colombo - 01, Sri Lanka.
• Year of Incorporation: In year 2019
• Registered as Company Secretary: Since 2019
• Website: http://www.oyston.lk
We provide Island wide service with an affordable price for your all business needs and take the responsibility to provide you with a complete solution.
We provide most of the aforementioned services online. This allows us to deliver our services efficiently and affordably, ensuring a competitive pricing structure.
ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ඔබට නව සමාගම් අධ්යක්ෂවරයෙකු පත් කිරීමට අවශ්ය නම්, එම ක්රියාවලිය සඳහා අපට ඔබට සහාය විය හැක. මේ සම්බන්ධයෙන් රු. 5,536.56 ක් ROC වෙත ගෙවිය යුතුය. නව අධ්යක්ෂවරයෙකු පත් කිරීම සඳහා සමාගම යෝජනාවක් සම්මත කළ යුතුය. සමාගම විසින් අධ්යක්ෂවරයා පත් කිරීම සඳහා වන යෝජනාව 20 ආකෘති පත්රයෙන් සහ 18 ආකෘතියෙන් සමාගම් රෙජිස්ට්රාර් (ROC) වෙත යෝජනාව සම්මත කර දින 20ක් ඇතුළත ගොනු කළ යුතුය.
අධ්යක්ෂවරයෙකු පත් කිරීමට පෙර, පහත සඳහන් කරුණු සැලකිල්ලට ගත යුතුය:
• එම පුද්ගලයා වයස අවුරුදු දහඅටට අඩු නොවිය යුතුය.
• සමාගමේ සාංගමික ව්යවස්ථාවලියේ අධ්යක්ෂවරුන් සඳහා සුදුසුකම් දක්වා ඇත්නම් එයට අනුකුල වියයුතුය.
• එම පුද්ගලයා රජයේ සේවකයෙකු නොවිය යුතුය.
ඉහත සඳහන් කළ අධ්යක්ෂවරුන් පත්කිරීම සඳහා ඔබට කිසියම් සහයක් අවශ්ය නම් කරුණාකර අප අමතන්න.
අපගේ ගාස්තු පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා, කරුණාකර අපට කෙටි පණිවිඩයක් හෝ විද්යුත් තැපෑලක් එවන්න.
පහත වෙනස්කම් සඳහා ඔබේ සමාගමට සහාය වීමට ද අපි සූදානම්. (මිල ගණන් සඳහා, අපට කෙටි පණිවිඩයක් හෝ විද්යුත් තැපෑලක් එවන්න.)
• අධ්යක්ෂවරුන් ඉවත් කිරීම
• ලේකම් පත් කිරීම
• ලේකම් ඉවත් කිරීම
• නව කොටස් නිකුත් කිරීම
• කොටස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුට පැවරීම
• සමාගම් ව්යවස්ථාව සංශෝධනය කිරීම
• වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම (ආකෘතිය 15)
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් වසා දැමීම
ඉහත සේවාවන්ට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන් සාධාරණ මිලකට සපයනු ලැබේ.
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් සංස්ථාගත කිරීම
• සුදුසුකම් ලත් සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස කටයුතු කිරීම (අපගේ ගාස්තු - අලුතින් සංස්ථාපිත සමාගම සඳහා මසකට රු. 1,000/-)
• විගණන සහ සහතික
• පොත් තැබීම, කළමනාකරණ ගිණුම් සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
• EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් ගෙවීම් සේවා
• සියලුම බදු වැඩ
• දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
• නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
• බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
• නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශන සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
• වීසා අරමුණ සඳහා බදු සහතිකය
• බදු සහ ව්යාපාර උපදේශන සේවා (මෙය අපගේ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා නොමිලේ සපයනු ලැබේ)
අපි ගැන
• සමාගමේ නම: ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
• ලිපිනය : 35 මට්ටම, බටහිර කුළුණ, ලෝක වෙළඳ මධ්යස්ථානය, කොළඹ - 01, ශ්රී ලංකාව.
• සංස්ථාගත වර්ෂය: 2019 වර්ෂයේදී
• සමාගම් ලේකම් ලෙස ලියාපදිංචි වී ඇත: 2019 සිට
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
අපි ඉහත සඳහන් සේවාවන් බොහොමයක් මාර්ගගතව සපයන්නෙමු. තරඟකාරී මිලකරණ ව්යුහයක් සහතික කරමින් අපගේ සේවාවන් කාර්යක්ෂමව සහ දැරිය හැකි මිලකට ලබා දීමට එය අපට ඉඩ සලසයි.
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
- கார்டு விவரங்கள் அல்லது OTP இலக்கங்களை ஒருபோதும் யாரிடமும் பகிர்ந்துகொள்ள வேண்டாம், பணம் செலுத்தும் முன் பொருட்களை நேரில் சென்று சரிபார்க்கவும். ikman டெலிவரி சேவைகளை வழங்குவதில்லை. விழிப்புடன் இருங்கள்!
Company Secretarial Services
அங்கத்துவம்களுத்துறை, இதர சேவைகள்9 நாள்Secretarial Services - Online Company Registration (BR)
அங்கத்துவம்களுத்துறை, இதர சேவைகள்5 நாள்Secretarial Services - Online Company Registration BR
அங்கத்துவம்களுத்துறை, இதர சேவைகள்5 நாள்Secretarial Services - සමාගමේ නම වෙනස්කිරීම
அங்கத்துவம்களுத்துறை, இதர சேவைகள்13 நாள்