• ශාඛා සහ ප්රධාන කාර්යාලය අතර ලිපි ලේඛන බෙදා හැරීම සහ භාරදීම සහ සාමාන්ය පරිපාලන සහාය ලබා දීම ඇතුළුව කාර්යාල මෙහෙයුම්
• අවශ්ය පරිදි ශාඛා සහ ප්රධාන කාර්යාලය අතර ලිපි ලේඛන ආරක්ෂිතව ප්රවාහනය කර භාරදීම.
• ගොනු කිරීම, ඡායා පිටපත් කිරීම සහ දත්ත ඇතුළත් කිරීම ඇතුළුව දෛනික කාර්යාල මෙහෙයුම් සඳහා සහාය වීම.
• යවන ලද සහ ලැබුණු ලේඛනවල සංවිධානාත්මක වාර්තා පවත්වාගෙන යාම.
• අභ්යන්තර හා බාහිර සන්නිවේදනයන් සකස් කිරීම සහ බෙදා හැරීම සඳහා කණ්ඩායමට සහාය වීම.
• පවරා ඇති පරිදි අනෙකුත් සාමාන්ය කාර්යාල රාජකාරි
අයදුම් කිරිමට අමතන්න : 070 627 2244 | 070 636 3625
recruitment@abanservice.lk
We are seeking a diligent and reliable Office Assistant to join our team. The ideal candidate will play a vital role in ensuring smooth office operations, including delivering and handing over documents between branches and the head office, and providing general administrative support.
Key Responsibilities:
Safely transport and hand over documents between branches and the head office as required.
Assist in daily office operations, including filing, photocopying, and data entry.
Maintain organized records of dispatched and received documents.
Support the team in preparing and distributing internal and external communications.
Handle other general office duties as assigned
To Apply : recruitment@abaservice.lk