පරිපාලන ලිපිකරුවෙකු කාර්යාලයක කාර්යක්ෂම ක්රියාකාරීත්වය සඳහා ලේඛන කටයුතු ඉටු කිරීමේ වගකීම දරයි. ඔබ කොහුවල පරිපාලන ලිපිකරු තනතුරක් සලකා බලන්නේ නම්, මෙම ලිපිය මගින් රැකියා වගකීම්, සුදුසුකම් අවශ්යතා, අවශ්ය කුසලතා සහ වෘත්තීය වර්ධන අවස්ථා විස්තර කරයි.
පරිපාලන ලිපිකරුවෙකු ලෙස, ඔබේ වගකීම්වලට වාර්තා කළමනාකරණය සහ ලේඛන කටයුතු ඉටු කිරීම ඇතුළත් වේ. ප්රධාන රාජකාරි වන්නේ:
පරිපාලන ලිපිකරුවෙකු වීමට, අපේක්ෂකයින් පහත සුදුසුකම් සපුරාලිය යුතු අතර ප්රධාන කුසලතා තිබිය යුතුය:
කොහුවල පරිපාලන ලිපිකරුවන් සඳහා වෘත්තීය අවස්ථා වන්නේ:
නිසි අත්දැකීම් සහ කුසලතා සමඟ, ඔබට කාර්යාල කළමනාකරණ සහ පරිපාලන භූමිකාවල ඉදිරියට යා හැකිය.
ikmanJobs හි කොහුවල පරිපාලන ලිපිකරු රැකියා ගවේෂණය කර දැන් අයදුම් කරන්න.