Business Registration - BR
OYSTON (PVT) LTD
Company Secretaries, Tax Advisors and Accountants
We undertake to register a Private limited liability companies in Sri Lanka. For information on our charges, please send us a text message or an email.
There should be minimum two persons for registration of a private limited company. That is one person for company director/Shareholder and one person for Company Secretary. For any Company who is having a turnover of more than Sri Lankan Rupees One Million (Rs. 1,000,000/-) per annul or a Paid up Capital of Sri Lankan Rupees Five Hundred Thousand (Rs. 500,000/-) is required to appoint a qualified Secretary.
As a first step of the registration of a private limited company, the proposed company name has to be reserved from the Department of Registrar of Companies. After approval of the company name, the eROC system allows to prepare and download the relevant documents. Then the relevant documents online (Articles of Association, Form 01, and Form 18 & Form 19) can be filed with the ROC. The whole process of registration can be completed within 4 or 5 days.
After registration of the company, the directors of the company are responsible for fulfilling the company’s statutory obligations. Some of the statutory obligations are as follows.
• The company has to obtain prior approval from the government departments for some of the business activities. (Pawn Brokering, Gem Exports etc…)
• Open an Income Tax file for the Company
• Filing Form 15 annually with the ROC / ROC
• Appoint an auditor to the company
• Writing of Books of Accounts and Preparation of Financial Statements
• Audit the Annual Financial Statements
• Filing Income Tax Return annually with the Department of Inland Revenue
We provide Island wide service with an affordable price for your all business needs and take the responsibility to provide you with a complete solution.
In addition to the registration of Private limited companies, the following professional services are also provided. Company Secretarial Services
• Accounting services
• Management Accounting Services
• Audit
• Payroll services including EPF & ETF
• Data Entry & Data Processing
• BOI approvals for new projects
• Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
• Preparation & Certification of cost statements for export of products
• All the tax Services
Please feel free to contact us for any queries you may have pertaining to the above.
ශ්රී ලංකාව තුළ පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සහිත සමාගම් ලියාපදිංචි කිරීමට අපි භාර ගනිමු. අපගේ ගාස්තු පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා, කරුණාකර අපට කෙටි පණිවිඩයක් හෝ විද්යුත් තැපෑලක් එවන්න.
පුද්ගලික සීමිත සමාගමක් ලියාපදිංචි කිරීම සඳහා අවම වශයෙන් පුද්ගලයින් දෙදෙනෙකු සිටිය යුතුය. එනම් සමාගම් අධ්යක්ෂ/කොටස් හිමියා සඳහා එක් පුද්ගලයෙකු සහ සමාගම් ලේකම් සඳහා එක් අයෙකි. ශ්රී ලංකා රුපියල් මිලියනයකට වඩා (රු. 1,000,000/-) වාර්ෂික පිරිවැටුමක් හෝ ශ්රී ලංකා රුපියල් පන්ලක්ෂයක (රු. 500,000/-) ගෙවන ප්රාග්ධනයක් ඇති ඕනෑම සමාගමක් සඳහා සුදුසුකම් ලත් ලේකම් අයෙකු පත් කිරීමට අවශ්ය වේ.
පුද්ගලික සීමිත සමාගමක් ලියාපදිංචි කිරීමේ පළමු පියවර ලෙස, යෝජිත සමාගමේ නම සමාගම් රෙජිස්ට්රාර් දෙපාර්තමේන්තුවෙන් වෙන්කරවා ගත යුතුය. සමාගමේ නම අනුමත කිරීමෙන් පසුව, eROC පද්ධතිය අදාළ ලේඛන සකස් කිරීමට සහ බාගත කිරීමට ඉඩ ලබා දේ. එවිට අදාළ ලේඛන මාර්ගගතව (සමාගම් ව්යවස්ථාව, පෝරමය 01, සහ 18 සහ පෝරමය 19) ROC වෙත ගොනු කළ හැකිය. ලියාපදිංචි කිරීමේ සම්පූර්ණ ක්රියාවලිය දින 4ක් හෝ 5ක් ඇතුළත අවසන් කළ හැක.
සමාගම ලියාපදිංචි කිරීමෙන් පසු, සමාගමේ ව්යවස්ථාපිත වගකීම් ඉටු කිරීම සඳහා සමාගමේ අධ්යක්ෂවරුන් වගකිව යුතුය. සමහර ව්යවස්ථාපිත බැඳීම් පහත පරිදි වේ.
• සමහර ව්යාපාරික කටයුතු සඳහා සමාගම රජයේ දෙපාර්තමේන්තු වලින් පූර්ව අනුමැතිය ලබා ගත යුතුය. (උකස් තැරැව් කිරීම, මැණික් අපනයනය ආදිය...)
• සමාගම සඳහා ආදායම් බදු ගොනුවක් විවෘත කරන්න
• ROC වෙත වාර්ෂිකව පෝරමය 15 ගොනු කිරීම
• සමාගමට විගණකවරයෙකු පත් කරන්න
• ගිණුම් පොත් ලිවීම සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
• වාර්ෂික මුල්ය ප්රකාශන විගණනය කරන්න
• දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුවට වාර්ෂිකව ආදායම් බදු වාර්තා ගොනු කිරීම
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
පුද්ගලික සීමිත සමාගම් ලියාපදිංචි කිරීමට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන් ද සපයනු ලැබේ.
• සමාගම් ලේකම් සේවා
• ගිණුම්කරණ සේවා
• කළමනාකරණ ගිණුම්කරණ සේවා
• විගණනය
• EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් සේවා
• දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
• නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
• බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
• නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශ සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
• සියලුම බදු සේවා
ඉහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් ඔබට ඇති ඕනෑම විමසීමක් සඳහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.
- කිසි විටක කාඩ්පත් විස්තර හෝ OTP බෙදා නොගන්න, ගෙවීමට පෙර සෑම විටම අයිතමය පුද්ගලිකව සත්යාපනය කරන්න. ikman බෙදා හැරීමේ සේවාවක් ලබා නොදේ. අවධානයෙන් සිටින්න!
- කිසි විටක කාඩ්පත් විස්තර හෝ OTP බෙදා නොගන්න, ගෙවීමට පෙර සෑම විටම අයිතමය පුද්ගලිකව සත්යාපනය කරන්න. ikman බෙදා හැරීමේ සේවාවක් ලබා නොදේ. අවධානයෙන් සිටින්න!