ප්රධාන වගකීම් (Key Responsibilities):
1. ස්ථිර පෙනී සිටීමක් සහ සහයෝගයක් පවත්වා ගැනීම.
2. වෙළඳසැල් කළමනාකරුවන් සහ සේවකයන් සමඟ සම්බන්ධවීමෙන් අපගේ වෙළඳ නාමය ප්රචාරය කිරීම හා දෘශ්යතාවය වැඩි කිරීම.
3. විකිණීම් වර්ධනය සඳහා උත්සාහයන් සහ ප්රවර්ධන ක්රියාමාර්ග ක්රියාත්මක කිරීම (නිෂ්පාදන දර්ශන, පාරිභෝගික සම්බන්ධතා, වෙළඳසැල් තුළ වෙළඳ ප්රවර්ධන ආදිය).
4. විකිණීම් ක්රියාකාරකම් සහ පාරිභෝගික ප්රතිපෝෂණ පිළිබඳ නිතර වාර්තා සැපයීම, මෙහෙයුම් වැඩිදියුණු කිරීමට උපකාරී වීම.
අවශ්ය සුදුසුකම් (Qualifications):
1. ශක්තිමත් සන්නිවේදන හා අන්තර්පෞද්ගලික දක්ෂතා.
2. කාර්යක්ෂම ප්රවර්ධන හා පාරිභෝගික සම්බන්ධතා හරහා විකිණීම් වැඩි කළ පළපුරුද්ද.
3. ස්වයං උද්යෝගශීලීත්වය සහ ස්වයං පරිපාලන හැකියාව.
4. පරිගණක මෙහෙයුම් පිළිබඳ මූලික දැනුම.