Invoicing Assistant / ඉන්වොයිසි සහකාර
වගකීම්:
# ගනුදෙනුකරුවන්ට කඩිනමින් සහ නිවැරදිව ඉන්වොයිසි සකස් කිරීම, සමාලෝචනය කිරීම සහ නිකුත් කිරීම.
# මිලදී ගැනීමේ ඇණවුම් සහ බෙදාහැරීමේ වාර්තා සමඟ බිල්පත් දත්ත සත්යාපනය කර ප්රතිසන්ධාන කරන්න.
# ඉන්වොයිසිවලට අදාළ යම් විෂමතා හෝ ගැටලු ඇත්නම් ඒවා නිවැරදි කිරීම.
# හිඟ ගෙවීම් නිරීක්ෂණය කිරීමට සහ පසු විපරම් කිරීමට සහාය වීම.
# මාසික බිල්පත් වාර්තා සහ මූල්ය සාරාංශ සැකසීමට සහාය වීම.
සුදුසුකම් සහ කුසලතා:
# අ.පො.ස උසස් පෙළ සමත් වීම.
# ඉන්වොයිසි කිරීම, බිල්පත් කිරීම හෝ ඒ හා සමාන භූමිකාවක් පිළිබඳ පළපුරුද්ද අමතර සුදුසු කමකි.
# Microsoft Office Suite හි ප්රවීණතාවය, විශේෂයෙන් Excel.
# ස්වාධීනව මෙන්ම කණ්ඩායමක් තුළ වැඩ කිරීමේ හැකියාව.
# හොඳ සන්නිවේදන කුසලතා.
# ✅ 𝐇𝐎𝐖 𝐓𝐎 𝐀𝐏𝐏𝐋𝐘 |
✍️: WhatsApp your CV to: 077 444 7250
#📳 𝓒𝓸𝓷𝓽𝓪𝓬𝓽 | : 077 996 7575
# 📧 𝐸𝓂𝒶𝒾𝓁 | : hrd@pgoc.lk