Online Secretarial Services - Acting as a Company Secretary
OYSTON (PVT) LTD
Company Secretaries/Tax Consultants/Accountants
OYSTON (PVT) LTD has been incorporated as a Private Company in with Limited Liability in 2019 having complied with the requirements of the Companies Act No. 7 of 2007. Simultaneously, it has been registered as a company secretary under the Companies (Secretaries) Regulations of 1987 and subsequently re-registered under the Companies (Secretaries) Regulations No. 01 of 2023 with the Registrar of Companies.
Companies with a turnover exceeding Sri Lankan Rupees One Million (Rs. 1,000,000/-) per annum or a Paid-up Capital of Sri Lankan Rupees Five Hundred Thousand (Rs. 500,000/-) are required to appoint a qualified Secretary. Our charge for acting as a company secretary is Rs. 1,000 per month for newly incorporated companies.
In addition to the above services, the following professional services are provided at a reasonable price.
1. Incorporation of Private limited liability companies
2. Audits and Assurance
3. Bookkeeping, Management Accounts and Preparation of Financial Statements
4. Payroll services including EPF & ETF
5. All the tax work
6. Data Entry & Data Processing
7. BOI approvals for new projects
8. Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
9. Preparation & Certification of cost statements for export of products
10. Tax Certificate for Visa purpose
11. Tax & Business advisory Services (This will be provided free of charge for our clients)
About us
Company Name : OYSTON (PVT) LTD
Address : Level 35, West Tower, World Trade Center, Colombo - 01, Sri Lanka.
Year of Incorporation : In year 2019
Registered as Company Secretary : Since 2019
We are highly concerned about the quality of our services and we are always accessible to you and highly responsive in communication with the aim of offering cordial, friendly services.
We provide Island wide service with an affordable price for your all business needs and take the responsibility to provide you with a complete solution.
We provide most of the aforementioned services online. This allows us to deliver our services efficiently and affordably, ensuring a competitive pricing structure.
Please feel free to contact us for any queries you may have pertaining to the above.
Please login our website for more details http://www.oyston.lk.
Thanks for your concern regarding our advertisement.
ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම 2007 අංක 7 දරන සමාගම් පනතේ අවශ්යතාවලට අනුකූලව 2019 දී සීමිත වගකීම් සහිත පුද්ගලික සමාගමක් ලෙස සංස්ථාගත කර ඇත. ඊට සමගාමීව, එය 1987 සමාගම් (ලේකම්වරුන්) රෙගුලාසි යටතේ සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස ලියාපදිංචි කර ඇත. ඊට පසුව 2023 අංක 01 දරන සමාගම් (ලේකම්) රෙගුලාසි යටතේ සමාගම් රෙජිස්ට්රාර්වරයා සමඟ නැවත ලියාපදිංචි කරන ලදී.
ශ්රී ලංකා රුපියල් මිලියනයක් (රු. 1,000,000/-) ඉක්මවන පිරිවැටුමක් හෝ ශ්රී ලංකා රුපියල් පන්ලක්ෂ පන්ලක්ෂයක (රු. 500,000/-) ගෙවන ලද ප්රාග්ධනයක් ඇති සමාගම් සුදුසුකම් ලත් ලේකම්වරයකු පත් කිරීමට අවශ්ය වේ. සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස කටයුතු කිරීම සඳහා අපගේ ගාස්තුව අලුතින් සංස්ථාපිත සමාගම් සඳහා මසකට රු. 1,000/-කි.
ඉහත සේවාවන්ට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන් සාධාරණ මිලකට සපයනු ලැබේ.
1. පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් සංස්ථාගත කිරීම
2. විගණන සහ සහතික
3. පොත් තැබීම, කළමනාකරණ ගිණුම් සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
4. EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් ගෙවීම් සේවා
5. සියලුම බදු වැඩ
6. දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
7. නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
8. බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
9. නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශන සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
10. වීසා අරමුණ සඳහා බදු සහතිකය
11. බදු සහ ව්යාපාර උපදේශන සේවා (මෙය අපගේ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා නොමිලේ සපයනු ලැබේ)
අපි ගැන
සමාගමේ නම: ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ලිපිනය : 35 මට්ටම, බටහිර කුළුණ, ලෝක වෙළඳ මධ්යස්ථානය, කොළඹ - 01, ශ්රී ලංකාව.
සංස්ථාගත වර්ෂය: 2019 වර්ෂයේදී
සමාගම් ලේකම් ලෙස ලියාපදිංචි වී ඇත: 2019 සිට
අපගේ සේවාවන්හි ගුණාත්මක භාවය පිළිබඳව අපි දැඩි සැලකිල්ලක් දක්වන අතර සුහදශීලී, මිත්රශිලී සේවාවන් පිරිනැමීමේ අරමුණින් ඔබට සැමවිටම අපිට ප්රවේශ විය හැකි අතර සන්නිවේදනයේ දී ඉහළ ප්රතිචාර දක්වන්නෙමු.
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
අපි ඉහත සඳහන් සේවාවන් බොහොමයක් මාර්ගගතව සපයන්නෙමු. තරඟකාරී මිලකරණ ව්යුහයක් සහතික කරමින් අපගේ සේවාවන් කාර්යක්ෂමව සහ දැරිය හැකි මිලකට ලබා දීමට එය අපට ඉඩ සලසයි.
ඉහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් ඔබට ඇති ඕනෑම විමසීමක් සඳහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.
වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන්න http://www.oyston.lk
අපගේ වෙළඳ දැන්වීම සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ සැලකිල්ලට ස්තූතියි.
- Never share card details or OTPs, and always verify items in person before payment. ikman does not offer a delivery service. Stay vigilant!
- Never share card details or OTPs, and always verify items in person before payment. ikman does not offer a delivery service. Stay vigilant!
Secretarial Services - Acting as a Company Secretary
MEMBERColombo, Other Services56 daysCompany Secretarial Services - Acting as a Secretary
MEMBERColombo, Other Services31 daysOnline Company Secretarial Services
MEMBERColombo, Other Services29 daysCompany Secretarial Services - Appointing New Secretary
MEMBERColombo, Other Services3 days