Company Secretarial Services - නව ලේකම් පත්කිරීම
OYSTON (PVT) LTD
The company secretary might change if they resign or if the Board of Directors removes them. In such cases, the company needs to make these changes by informing the Registrar of Companies (ROC). Please follow the following steps:
1. Fill out Form 20 and Form 19 using the EROC system and download them.
2. Prepare a Directors’ Board resolution.
3. Submit Form 20 and Form 19, along with a true extract of the Directors’ Board Resolution, to the ROC by paying Rs. 5,536.56.
If you need help with these changes, please feel free to contact us.
We can also assist you with the following changes to the company.
• Appointing new directors
• Removing directors
• Appointing Secretary
• Removing Secretary
• Share issues
• Share Transfer
• Amending Articles of Association
• Filing annual Returns (Form 15)
• Closing the Private Limited Liability Companies
In addition to the above services, the following professional services are provided at a reasonable price.
• Acting as a qualified company secretary (Our charges – Rs. 1,000/- per month for newly incorporated companies)
• Incorporation of Private limited liability companies
• Audits and Assurance
• Bookkeeping, Management Accounts and Preparation of Financial Statements
• Payroll services including EPF & ETF
• All the tax work
• Data Entry & Data Processing
• BOI approvals for new projects
• Project Reports for Bank Loan and BOI approvals
• Preparation & Certification of cost statements for export of products
• Tax Certificate for Visa purpose
• Tax & Business advisory Services ( This will be provided free of charge for our clients)
About us
Company Name : OYSTON (PVT) LTD
Address : Level 35, West Tower, World Trade Center, Colombo - 01, Sri Lanka.
Year of Incorporation : In year 2019
Registered as Company Secretary : Since 2019
We are highly concerned about the quality of our services and we are always accessible to you and highly responsive in communication with the aim of offering cordial, friendly services.
We provide Island wide service with an affordable price for your all business needs and take the responsibility to provide you with a complete solution.
We provide most of the aforementioned services online. This allows us to deliver our services efficiently and affordably, ensuring a competitive pricing structure. Hence, you are not required to visit us to get our service.
Please feel free to contact us for any queries you may have pertaining to the above.
Please login our website for more details http://www.oyston.lk.
Thanks for your concern regarding our advertisement.
ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
සමාගම් ලේකම්වරයා ඉල්ලා අස් වුවහොත් හෝ අධ්යක්ෂ මණ්ඩලය ඔවුන් ඉවත් කළහොත් සමාගම් ලේකම්වරයා වෙනස් විය හැකිය. එවැනි අවස්ථාවන්හිදී, සමාගම් රෙජිස්ට්රාර් (ROC) වෙත දැනුම් දීමෙන් සමාගම මෙම වෙනස්කම් සිදු කළ යුතුය. කරුණාකර පහත පියවර අනුගමනය කරන්න.
1. EROC පද්ධතිය භාවිතයෙන් 20 සහ 19 පෝරමය පුරවා ඒවා බාගත කරන්න.
2. අධ්යක්ෂ මණ්ඩල යෝජනාවක් සකස් කරන්න.
3. අධ්යක්ෂ මණ්ඩල යෝජනාවේ සත්ය උපුටනයක් සමඟ 20 සහ 19 ආකෘති පත්රය සමඟ රු. 5,536.56 ගෙවා ROC වෙත ඉදිරිපත් කරන්න.
එමෙන්ම සමාගමෙහි පහත වෙනස්කම් සඳහා අපට ඔබට සහාය විය හැක.
• නව අධ්යක්ෂවරුන් පත් කිරීම
• අධ්යක්ෂවරුන් ඉවත් කිරීම
• ලේකම් පත් කිරීම
• ලේකම් ඉවත් කිරීම
• නව කොටස් නිකුත් කිරීම
• කොටස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුට පැවරීම
• සමාගම් ව්යවස්ථාව සංශෝධනය කිරීම
• වාර්ෂික වාර්තා ගොනු කිරීම (ආකෘතිය 15)
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් වසා දැමීම
ඉහත සේවාවන්ට අමතරව, පහත සඳහන් වෘත්තීය සේවාවන්ද සපයනු ලැබේ.
• පුද්ගලික සීමිත වගකීම් සමාගම් සංස්ථාගත කිරීම
• සුදුසුකම් ලත් සමාගම් ලේකම්වරයෙකු ලෙස කටයුතු කිරීම (අපගේ ගාස්තු - අලුතින් සංස්ථාපිත සමාගම සඳහා මසකට රු. 1,000/-)
• විගණන සහ සහතික
• පොත් තැබීම, කළමනාකරණ ගිණුම් සහ මුල්ය ප්රකාශන සකස් කිරීම
• EPF සහ ETF ඇතුළු වැටුප් ගෙවීම් සේවා
• සියලුම බදු වැඩ
• දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ දත්ත සැකසීම
• නව ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය
• බැංකු ණය සහ ආයෝජන මණ්ඩල අනුමැතිය සඳහා ව්යාපෘති වාර්තා
• නිෂ්පාදන අපනයනය සඳහා පිරිවැය ප්රකාශන සකස් කිරීම සහ සහතික කිරීම
• වීසා අරමුණ සඳහා බදු සහතිකය
• බදු සහ ව්යාපාර උපදේශන සේවා (මෙය අපගේ ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා නොමිලේ සපයනු ලැබේ)
අපි ගැන
සමාගමේ නම: ඔයිස්ටන් (පුද්ගලික) සමාගම
ලිපිනය : ලෙවල් 35, බටහිර කුළුණ, ලෝක වෙළඳ මධ්යස්ථානය, කොළඹ - 01, ශ්රී ලංකාව.
සංස්ථාගත වර්ෂය: 2019 වර්ෂයේදී
සමාගම් ලේකම් ලෙස ලියාපදිංචි වී ඇත: 2019 සිට
අපගේ සේවාවන්හි ගුණාත්මක භාවය පිළිබඳව අපි දැඩි සැලකිල්ලක් දක්වන අතර සුහදශීලී, මිත්රශිලී සේවාවන් පිරිනැමීමේ අරමුණින් ඔබට සැමවිටම අපිට ප්රවේශ විය හැකි අතර සන්නිවේදනයේ දී ඉහළ ප්රතිචාර දක්වන්නෙමු.
අපි ඔබගේ සියලුම ව්යාපාරික අවශ්යතා සඳහා දැරිය හැකි මිලකට දිවයින පුරා සේවා සපයන අතර ඔබට සම්පූර්ණ විසඳුමක් ලබා දීමේ වගකීම අපි භාර ගනිමු.
අපි ඉහත සඳහන් සේවාවන් බොහොමයක් මාර්ගගතව සපයන්නෙමු. තරඟකාරී මිලකරණ ව්යුහයක් සහතික කරමින් අපගේ සේවාවන් කාර්යක්ෂමව සහ දැරිය හැකි මිලකට ලබා දීමට එය අපට ඉඩ සලසයි.
ඉහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් ඔබට ඇති ඕනෑම විමසීමක් සඳහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.
වැඩි විස්තර සඳහා කරුණාකර අපගේ වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන්න http://www.oyston.lk
අපගේ වෙළඳ දැන්වීම සම්බන්ධයෙන් ඔබගේ සැලකිල්ලට ස්තූතියි.
- Never share card details or OTPs, and always verify items in person before payment. ikman does not offer a delivery service. Stay vigilant!
- Never share card details or OTPs, and always verify items in person before payment. ikman does not offer a delivery service. Stay vigilant!
Company Secretarial Services - Closing the
MEMBERGampaha, Other Services45 daysOnline Company Secretarial Services - ඔන්ලයින් සමාගම් ලේකම් සේවා
MEMBERGampaha, Other Services52 daysCompany Secretarial Services - නව කොටස් නිකුත් කිරීම
MEMBERGampaha, Other Services45 daysSecretarial Services - Removing Company Secretary
MEMBERGampaha, Other Services49 days